Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Informatie over Mijn Rijssen-Holten

Via Mijn Rijssen-Holten kunt u uw persoonlijke gegevens inzien.

U ziet:

  • Lopende aanvragen
  • Afgehandelde aanvragen
  • Uw documenten
  • Concepten

U kunt:

  • Uw contactinformatie wijzigen
  • De gemeente toestemming geven om digitaal berichten met u te delen
  • Een nieuw product aanvragen of regelen

Doet u digitaal een aanvraag? Dan krijgt u waar het kan ook digitaal antwoord van ons terug. Daarvoor hebben wij een paar gegevens nodig. Die gegevens geeft u door bij de eerste keer dat u digitaal iets wilt regelen. U krijgt dan de vraag uw gegevens aan te vullen. Ook moet u aangeven dat u digitaal antwoord van ons wilt krijgen. Deze informatie kunt u altijd later nog wijzigen via MijnRijssen-Holten.

Rechts bovenin vindt u de knop ‘MijnRijssen-Holten’. Als u daarop klikt, komt u op een pagina met 2 mogelijkheden om in te loggen. Klik hier op Inloggen met DigiD. U komt nu op een pagina met het DigiD-inlogscherm. Hier kunt u kiezen of u wilt inloggen met de DigiD app of met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord

Dit is de makkelijkste optie. U hoeft alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Klik vervolgens op ‘inloggen’ om veilig op MijnRijssen-Holten in te loggen.

Inloggen met de DigiD app

Heeft u al eerder met de DigiD app gewerkt? Kies dan voor inloggen met de DigiD app. U hoeft alleen de stappen van de app en het inlogscherm te volgen om veilig op Mijn Rijssen-Holten in te loggen.

Als u nog niet eerder met de DigiD app heeft gewerkt, dan downloadt en activeert u deze eerst op uw smartphone. De app leidt u vanzelf door de activatie. De eerste keer wordt ook om een controle met uw identiteitsbewijs gevraagd. Als u de activatie hebt afgerond, kunt u hierna gemakkelijk met de app inloggen.

Heeft u hulp nodig bij het omgaan met websites van de overheid of bij het invullen van uw aanvraag? Of kent u iemand die hulp nodig heeft? De medewerkers van het Informatiepunt Digitale Overheid van de bibliotheek Rijssen-Holten en van ViaVie Welzijn zijn er om u hierbij te helpen. Zij kunnen ook een afspraak voor u maken met een organisatie die u verder helpt.

Informatiepunt Digitale Overheid – Bibliotheek Rijssen-Holten

Thuisadministratie – ViaVie Welzijn